MOTO MONDO d.o.o.

Hanuševa bb
10000 Zagreb
Croatia

tel : 01/3012 700
tel : 01/3012 800
fax: 01/3012 900

prodaja@moto-mondo.hr

servis@moto-mondo.hr 

RADNO VRIJEME:

Pon-Pet: 09:00 - 17:00
Pauza: 12:00-12:30

Subota: 09:00 - 13:00

+385 1 3012 700 | +385 1 3012 800
+385 1 3012 900 

shiver 900

Kad je prvi put došao na tržište, Aprilia Shiver bio je motocikl u koji su se podjednako zaljubili i početnici i iskusni vozači. Izvanredna šasija, živahni dvocilindrični agregat i napredna tehnologija proizašla iz velikog trkaćeg iskustva koje je Apriliji do danas omogućilo osvajanje 54 svjetska naslova.

Novi Shiver 900 i Dorsoduro 900 sada pokreće novi dvocilindrični agregat od 896 cm³ te nudi više momenta za još više zabave. Vrhunska šasija, prepoznatljiva odlika Aprilia motocikala i izvrsne performanse agregata podižu ljestvicu na novu razinu.

Shiver 900 intuitivan je, snažan, agilan i opremljen najnovijom tehnologijom. Kao pravi Aprilia motocikl, posvećen je maksimalnom užitku u vožnji. Novi agregat koji nudi više momenta pri svim razinama okretaja daje karakter novom Shiveru i povećava užitak vožnje bez žrtvovanja lakoće upravljanja i udobnosti vozača.

Dorsoduro 900 ima jedan jedini cilj; pružiti što više zabave u vožnji spajanjem najboljih odlika sportskih i supermoto motocikala. Okretanje ručice gasa svaki će put razvući vozaču osmijeh na licu.

Shiver i Dorsoduro okoristili su se Aprilijinim trkaćim iskustvom sa sustavima elektronske podrške vozaču. Unaprijeđena Ride by wire elektronska kontrola gasa s tri mape rada, kontrola proklizavanja podesiva u tri razine koju je moguće i isključiti, dvokanalni Continental ABS sustav, nova instrumentna ploča s 4,3'' TFT ekranom kakav imaju RSV4 i Tuono V4, mogućnost spajanja pametnog telefona odabirom dodatnog kompleta s multimedijskom platformom dio je bogatog paketa najnaprednije elektronike novih Aprilia motocikala.

Sportski izgled nakeda Shiver naglašen je crvenom bojom cijevi okvira, stražnjeg amortizera i poklopaca ventila, a redizajnirani ispuh smješten ispod sjedala dodatno naglašava čistu liniju. Prepoznatljivi dizajn naglašen je novim detaljima poput bočnih usisa zraka, kompaktnog repa s ispuhom smještenim ispod sjedala, bočnih oplata i prednjeg blatobrana.

Dorsoduro je ogoljen od svega što ne doprinosi performansama i zabavi, a tehnička rješenja poput štitnika za ruke, ravnog sjedala, glatkog, vitkog repa i crveno obojenih detalja postala su ključni elementi dizajna.

Novi Shiver 900 i Dorsoduro 900 dostupni su u odabranim Aprilia salonima po preporučenim maloprodajnim cijenama od 74.690 kn za Shiver 900 i 82.590 kn za Dorosduro 900.

Dorsoduro 900 main17 logo

How different bike lengths can affect handling in MotoGP!

 

14 moto guzzi v9

Moto Guzzi V9 moto obitelj se razvija pod oznakom udobnosti: V9 Roamer i V9 Bobber, lagani kruzer, lagan i jednostavan za vožnju, sada su još više udobniji i spremni za vožnju koja je u duši svakog orla iz Mandello-a.

V9 Roammer je elegantan i univerzalni custom. V9 Bobber predstavlja smionu i esencijalnu dušu Moto Guzzi-a. Oboje se ističu iznimnom kvalitetom njihovih komponenti i pažljive pozornosti na detalje, a pokreću ih Moto Guzzi 850ccm dvocilindrični Euro4 motori, sa vrlo velikim okretnim momentom i brzom reakcijom koja pridonosi povećanju perfomansi vožnje. Roamer i Bobber se razliuju i dva bitna detalja: jedan je više turing, a drugi više sportski orijentiran. Oba su razvijena pod zankom udobnosti i usredotočeni su na duža putovanja, s više položaja vožnje, više udobnosti i čitavim nizom dodataka posvećenih turing vožnji.

 

Do kraja svibnja odaberite svoju Vespu s uključenim paketom dodatne opreme.

vespa pr

Vespa donosi nove boje u proljeće, a u odabranim Vespa prodajnim salonim možete uz svoju novu Vespu Primaveru i Sprint 50 te Vespu GTS 300 i GTS Super 300 dobiti poklone dodatne opreme vrijednosti do više od 5.800 kn.

Moderna, inovativna, tehnološki napredna, agilna i dinamična, Vespa Primavera je suvremena nasljednica svježine i radosti života koju Vespa predstavlja već više od sedamdeset godina. Vespa Sprint nastavlja tradiciju vitalnosi i mladosti. Zamišljena je kao evolucija Primavere namijenjena mlađim vozačima s naglašenim sportskim duhom. Lagana, mala šasija izrađena u potpunosti od čelika osigurava sigurnu i udobnu vožnju. Sportske linije, četvrtasto prednje svjetlo i kotači od 12'' glavni su aduti Vespe Sprint.

Velika, funkcionalna, udobna i sigurna, Vespa GTS kombinira urbanu eleganciju i sportski stil s pustolovnim duhom. GTS, GTS Super, Supersport i Touring verzije su ove najjače Vespe koju pokreće moderni Euro 4 agregat, hlađen tekućinom i s elektronskim ubrizgavanjem, a za sigurnost vozača brinu i ABS/ASR sigurnosni sustavi.

vespa 2

U odabranim Vespa salonima uz modele Primavera 50 i Sprint 50 možete dobiti na poklon stražnji prtljažnik, a uz model GTS 300 i GTS Super 300 komplet originalne dodatne opreme koji uključuje stražnji prtljažnik, vjetrobran, kacigu Vespa i navlaku za vozilo.

V4 Tuono 73

Preuzeto sa MCN

Ne baš često ne pronalazimo neku greško kod motocikla, ali se mučimo naći je kod nove Aprilie Tuono V4 Factory. Nakon cjelodnevne vožnje cestama sjeverne Italije, ne možemo pomisliti na bilo koji drugi motocikl s kojim bi tu vožnju ponovili. Superbike je možda brži na nekim dionicama puta, turer možda udobniji, ali sve u svemu uzeli bismo novi Tuono u bilo kojem trenutku. Udoban je, koristan i brz.

Aprilia nije morala mnogo učiniti da bi stari Tuono impresionirao, ali dok je svoj vodeći naked model prilagođavala Euro4 standrardu (bez žrtvovanja bilo kakve snage ili okretnog momenta) dodali su novi TFT u boji i novi mjenjač. Također su uljepšali prenji kraj sa lakšim 43mm Ohlinsom, većim 330mm diskovima i Brembo radijalnim cilindrom, dok se stražnji amortizer može podešavati.

Kako bi ispunila Euro4 standard, Aprilia je povećala ispušni sustav s većim katalizatorom, što je ukupno dodalo još 2.5kg. Dobroa vijest da tuono V4 i dalje zvuči opijajuće sa 175 bhp i sada sa 500 rpm više.

 

f1

Roberto Colaninno: "Globalni uspjeh, temeljen na sposobnosti imaginiranja budućnosti"

Prezentacija u Milanu FuturPiaggio - 6 lezioni italiane sulla mobilità e sulla vita, prestižne knjige s sofisticiranim futurističkim dizajnom koja se osvrće na povijest tvrtke i svojih brendova i proslijeđuje njihovu budućnost.

Moiblna prošlost, sadašnjost i budućnost na putu kroz izazove s kojima se suočava velika industrijska skupina, u priči koja pokriva tri stoljeća.

 

Za proslavu pedesetogidišnjice prvog modela, Moto guzzi uvodi V7 III. Treća generacija Moto Guzzi koja je poznata i voljena po cijelom svijetu potpuno je obnovljena. Svaki je detalj prilagođen kako bi se povećalo zadovoljstvo vlasnika i poveća užitak u vožnji, pritom ostavljajući originalnu i autentičnu ikonu ovog motocikla nepromijenjenu.

v7racer fronte