tomoto

Ekskluzivni model koji je doradio britanski dizajner Tom Dixon

Za 50 godišnjicu modela V7 koji je prvi put prestavljen 1967 godine, Moto Guzzi predstavlja TOMOTO, ekskluzivni model koji je doradio britanski dizajner Tom Dixon, entuzijanistički motociklist koji je uvijek bio blizu vrijednosti i povijesti moocikala iz Mandela del Larija. Neobrađeni aluminij, zapanjujući remeni kotača i lampa predstavljaju prepoznatvljive značajke koncepta koji je mix umjetnosti i industrijskog dizajna.

Ne samo što je dizajnirao detalje, Tom dixon je bio i uključen u studiju prototipa.

Tomoto će biti predstavljen u sklopu Tom Dixon Multiplexa, u Manzoni galeriji, via Manzoni 42, u Rubber Shop-u, radionici posvećenoj dvokotačima tijekom Salone del Mobile.


 

 

arsv4

Aprila RSV4 je oduvijek bio jedan od naših omiljenih sportskih motocikala. Njegova šasija je izimno stabilna i dobre se osjeća ulascima u zavoje, motor ima puno snage, a za sportski motocikl RSV4 je prilično udoban. Aprilia planira krenuti dalje sa nadogradnjom platforme. Velika prepreka s kojom se suočavaju i ostali proizvođači je zadovoljavanje standarda emisija Euro 4 bez dodavanja težine ili gubitka performansi, a aprilia kaže da je to bio jedan od čimbenika u najnovijem ažuriranom izdanju. Kao i Tuono, RSV4 dobiva ažuriranu elektroniku i kočnice, ali i nekoliko dodtnih ugađanja motora.

Piaggio u svojoj ponudi gradskih skutera s visokim kotačima ima modele Liberty, Medley i Beverly.

Piaggio Liberty 125

Piaggio u svojoj ponudi gradskih skutera s visokim kotačima ima modele Liberty, Medley i Beverly. Potpuno obnovljen, model Piaggio Liberty dostupan je s agregatima od 50, 125 I 150 cm³, kako bi zadovoljio različite potrebe mobilnosti I zajamčio sjajne performance, maksimalnu pouzdanost i iznimno niske troškove održavanja. Liberty S obogaćen je završnim detaljima koji mu daju sportski izgled. Više o modelu Liberty saznajte na:

Liberty 50 4T

Piaggio Medley 150 S

 

Piaggio Medley novi je lagani gradski skuter, potpuno opremljen i tehnološki napredan. Spaja prednosti laganog skutera velikih kotača s udobnošću i performansama velikog skutera. Pogonjen je novim iget 125 i 150 agregatima s elektronskim ubrizgavanjem, vodenim hlađenjem i razvodom s 4 ventila. Više o modelu Medley saznajte na:

Medley 150

Piaggio Beverly 300 by Police

Piaggio Beverly ističe se atraktivnim dizajnom, sjajnim performansama i vrhunskom sigurnošću, ne samo zbog velikih kotača, nego i zahvaljujući i izvanrednoj izradi šasije. Dostupan je u širokom rasponu verzija: Beverly 300, klasik urbane mobilnosti, nudi sigurnost pouzdanost i performanse; Beverly 300 S sportskija je, agresivnija verzija; Beverly 300 Police rezultat je suradnje dvije poznate talijanske marke; Beverly 350 Sport Touring prvi put predstavio je ABS/ASR sigurnosne sustave i novi 350 agregat koji jamči vrhunske performanse. Više o modelu Beverly saznajte na:

Beverly 300

 

 

aprila sbk

Aprilia je predstavila svoj motocikl za Svjetsko prvenstvo u superbike-u 2017. godine. 

Talijanski proizvođač vraća se u WSBK u punom radnom kapacitetu nakon jednogodišnjeg odsustva.

Dvojac je bio prisutan kod prezentacije novog RSV4 motocikla u Jerezu, gdje je većina momčadi bila na dvodnevnom testiranju.

Milwakuee, dvostruki dobitnik britanskog superbike prvenstva, vozio je BMW u prvoj svojoj WSBK sezoni 2016. godine, zajedno sa suvozačima Josh Brookes-om i Karelom Abrahamom.

Brookes se ove sezone vraća u BSB prvenstvo s TAG Racing Yamaha ekipom, a Abraham se pridružuje momčadi Aspar MotoGP zamjenjujući Laverty-ja.

Brookes će nastupiti s wild-card pozivnicom na otvorenju sezone u Phillip Islandu, njegovoj domaćoj stazi.

Nove Vespa Boje: Vespa predstavlja nove boje za 2017 godinu, a uz svoju novu vespu možete dobiti i paket dodatne opreme

Vespa donosi nove boje u proljeće, a u odabranim Vespa prodajnim salonim možete uz svoju novu Vespu Primaveru i Sprint 50 te GTS 300 i GTS Super 300 dobiti i poklon dodatne opreme vrijednosti do preko 5.800 kn.

Mladenačka, inovativna, tehnološki napredna, agilna i dinamična, Vespa Primavera je suvremena nasljednica svježine i radosti života koju Vespa predstavlja već više od sedamdeset godina. Vespa Sprint nastavlja tradiciju vitalnosi i mladosti. Zamišljena je kao evolucija Primavere namijenjena mlađim vozačima s naglašenim sportskim duhom. Lagana, mala šasija izrađena u potpunosti od čelika osigurava sigurnu i udobnu vožnju. Sportske, mladenačke linije, četvrtasto prednje svjetlo i kotači od 12'' glavni su aduti Vespe Sprint.

Velika, funkcionalna, udobna i sigurna, Vespa GTS kombinira urbanu eleganciju i sportski duh s putnom namjenom. GTS, GTS Super, Supersport i Touring verzije su ove najjače Vespe koju pokreće moderni Euro 4 agregat, hlađen tekućinom i s elektronskim ubrizgavanjem, a za sigurnost vozača brinu i ABS/ASR sigurnosni sustavi.

 

aprilia

Aprilia Racing Team Gresini je stoga spreman za novi izazov. U najnovijim testovima, na stazi Losail, Aleix Espargaró je u sjajnoj formi. Uspio se približiti respektabilnim pozicijama u ukupnom poretku, ima brzo vrijeme kruga i dosljedan je na korištenim gumama. U očekivanju prve utrke na Apriliji Španjolac ne krije zadovoljstvo osjećajem na motociklu koji ima od prvog kruga, kao i potporom tima koji ga prati.

Sam Lowes, početnik u kategoriji, uhvatio se u koštac sa zimskim testiranjima uz pravo dozu strpljenja fokusirajući se na osjećaj u sjedalu i stil vožnje koji RS-GP zahtijeva. Njegov je napredak bio stalan, te su u zadnjim fazama testiranja u Kataru (gdje je kroz tri dana bilježio pozitivne trendove), Englez je sa svojim timom pronašao prave postavke zbog kojih su optimistični pred prvu utrku.

ALEIX ESPARGARO

“Sezona napokon započinje. Dobro smo se pripremili za prvu utrku. Napravili smo dosta promjena i to nas je prilično zaokupilo tijekom testiranja. Zadovoljna sam razinom na koju smo došli. Ovdje u Katara sam bio brz u svim uvjetima i imam dobar osjećaj na motociklu. Moramo nastaviti raditi. Postoje neki aspekti koje možemo popraviti. Iskoristit ćemo treninge kako bi se na najbolji način pripremili za 22 kruga u nedjelju."


SAM LOWES

“Sretan sam što započinjem sezonu. I tim i ja smo se dobro pripremali tijekom zime, planirajući na pravi način pristup novoj kategoriji. Kao što sam rekao prije, volim stazu Losail i siguran sam da ću odmah moći popraviti svoje vrijeme u usporedbi sa zadnjim testovima. Htio bih zahvaliti svima na potpori. Sada samo preostaje izaći na stazu.”

PIAGGIO GRUPA, PREDVODNIK  MOBILNOSTI BUDUĆNOSTI PREDSTAVLJA PRVE PROIZVODE PIAGGIO FAST FORWARD-a: GITA I KILO

Vespa 946RED e Gita

Boston, Massachusetts (SAD) – 3. veljače 2017. – Piaggio Grupa predstavila je prošli tjedan u Bostonu proizvode GITA i KILO, prve projekte koje je razvio Piaggio Fast Forward (PFF), tvtka koju je osnovala i vodi Piaggio Grupa, zamišljena kao napredni američki istraživački centar za mobilnost budućnosti.  Piaggio Grupa istražuje evoluciju mobilnosti promišljajući budućnost, proširujući vidike kako bi uključili puno širi raspon tehnoloških rješanje u usporedbi s današnjima.

Gita Following

GITA je autonomno vozilo, osmišljeno za pomoć ljudima. Ima nosivost do 18 kg te mogućnost opažanja i komuniciranja. Može slijediti osobu brzinom do 35 km/h i sposobno je neovisno se kretati u mapiranom okruženju. Zaobljeni oblik i čisti dizajn njegove su osobine.

kilo

KILO je „stariji brat“ GITA-e te zahvaljujući većoj nosivosti može prenositi do 100 kg u svom spremniku obujma 120 l. Zahvaljujući trima kotačima ima izvanrednu stabilnosti.

Michele Colaninno, predsjednik upravnog odbora PFF-a komentirao je: “Istinsko razumijevanje ljudi i ljudskih navika kako bi zadovoljili njihove potrebe put je koji nas je doveo do stvaranje GITA-e. Razumijemo kako moramo stvoriti proizvode za potrebe ljudske sutrašnjice i to ćemo činiti kroz ljudskost. Priču o uspjehu čine ljudi i timovi u PFF-u koji to potvrđuju. Oni su mladi, puni zanosa, ne boje se izazova; pravi „melting pot“ kultura i  zanimanja zaslužan za stvaranje savršenog spoja robotike, inženjerstva i dizajna.

Roberto Colaninno, predsjednik upravnog odbora i glavni izvršni direktor Piaggio Grupe izjavio je: "Piaggio Grupa stvaranjem PFF-a još jednom gleda u budućnost, mlade ljude, buduće generacije i ne želi samo biti spremna suočiti se s izazovima sve kompliciranijih scenarija mobilnosti već želi biti predvodnik ove promjene. Inovacija, istraživanje i znatiželja temelj su i glavni pokretači ovog projekta. "

Revolucionarna priroda proizvoda GITA i KILO u njihovoj je sposobnosti pružanja podrške ljudima u različitim aktivnostima pri svakodnevnom kretanju te širenje ograničenog kruga kretanja i ljudskih mogućnosti prenošenja tereta. Zamišljeni su kao platforma mobilnosti te mogu biti prilagođavani i primjenjivani za zadovoljavanje različitih potreba u više scenarija.

Piaggio Fast Forward

PFF je 2015. godine osnovala Piaggio Grupa s ciljem osvajanja sektora pametne mobilnosti ljudi i roba. Misija tvrtke je pomoći ljudima kako bi se kretali bolje, dalje, brže i ugodnije. PFF izrađuje robote i laka prijevozna sredstva koja se usporedo s ljudima kreću iza, uz ili ispod njih. U sadašnjem vremenu inteligentnih strojeva, autonomije i povezanosti, PFF ima za cilj promicanje užurbanih gradova punih pješaka, biciklista i skejtera čija je mobilnost unaprijeđena novim pametnim vozilima. Sjedište PFF-a je u Bostonu, u Massachusettsu.

PFF vodi glavni izvršni direktor Jeffrey Schnapp, zajedno s Micheleom Colaninnom (predsjednik upravnog odbora), Gregom Lynnom (kreativni direktor), Sashom Hoffmanom (direktor proizvodnje) i Beth Altringer (direktorica istraživanja dizajna).

Savjetodavni odbor PFF-a čine Roberto Colaninno (predsjednik upravnog odbora i glavni izvršni direktor Piaggio Grupe), Nicholas Negroponte (osnivač MIT Media Lab-a), John Hoke (podpredsjednik u Nike Design-u), Doug Brent (podpredsjednik tehnoloških inovacija u Trimble-u) i Jeff Linnell (bivši direktor robotike u Google-u).