Novosti

NAKON GODINA VELIKOG USPJEHA, ROĐEN JE NOVI V7

 

PREDSTAVLJEN JE NOVI, MOĆNIJI AGREGAT OD 850 CM I 65 KS

NOVI V7 JE BRŽI, UDOBNIJI, OPREMLJENIJI I DOTJERANIJI, DOK ZADRŽAVA SVE OSOBINE I AUTENTIČNOST KOJOM SE DIČI SVAKI MOTO GUZZI

Više od 50 godina nakon pojavljivanja prvog modela, Moto Guzzi ponosno predstavlja novi, važni korak u evoluciji modela V7, simbola talijanskih motocikala prepoznatljivog diljem svijeta.

Redizajn je toliko značajan da je ukinuto označavanje rimskim brojevima koje je počelo od ponovnog lansiranja modela 2007. godine. Karakter i autentičnost ipak ostaju nedirnuti budući da su to trajne vrijednosti utisnute u genetski kod svakog Moto Guzzi motocikla.

Dostupne su dvije verzije: osnovna V7 Stone snažnog, minimalističkog stila i V7 Special klasičnih, elegantnih linija.

Novi Moto Guzzi agregat koji se prvi put se pojavljuje na novom V7 proizašao je iz agregata koji pogoni V85 TT. Ovaj najnoviji, suvremeni agregat izrađen u Mandellu jamči bolje performanse i sveukupnu učinkovitost kako bi pružio maksimalni užitak u vožnji, zabavu i pouzdanost.

Ima 25% više snage od prethodnika, razvija 65 KS na 6.800 okretaja u odnosu na prijašnjih 52 KS na 6.200 okretaja. Maksimalni okretni moment također je značajno povećan, od 60 Nm na 4.250 okretaja do izvanrednih 73 Nm na 5.000 okretaja, s više od 80% okretnog momenta dostupnog na 3.000 okretaja.

U usporedbi s prijašnjom verzijom, novi model iz Mandella općenito je potpuniji po pitanju opreme te pokazuje nadmoćnu zrelost vidljivu u izgledu većeg agregata koji se ističe velikim, izmijenjenim ispušnim sustavom. Pogled od iza otkriva veći kardanski prijenos i širu stražnju gumu, kao i robusniji par Kayaba stražnjih amortizera.

Suvremene bočne oplate su nove, kao i kraći stražnji blatobran, elementi koji zajedno s novim ispušnim sustavom daju 850-ici novi, obnovljeni, još privlačniji izgled.

Brojna unaprjeđenja napravljena su kako bi poboljšala stabilnost i udobnost, dok je poslovično izvrsna upravljivost Moto Guzzijevog najprodavanijeg modela ostala nepromijenjena.

Okvir je unaprijeđen dodavanjem čeličnih elemenata u prednjem dijelu, dok novi par amortizera ima duži hod, a novo sjedalo u dvije razine osigurava više udobnosti. S istim ciljem su ugrađeni i potpuno novi oslonci za noge vozača.

Moto Guzzi ima potpuno nova LED svjetla a prednja lampa uključuje dnevno svjetlo u obliku Moto Guzzi orla. Nova instrument ploča, potpuno digitalna, okruglog prikaza, savršeno je usklađena s minimalističkim izgledom motocikla,. Aluminijski kotači sportskog stila na modelu Stone također su novi, a stražnji kotač ima širu gumu dimenzija 150/70.

V7 Special zadržava elegantnu analognu instrument ploču s dva brojača (brzinomjer i brojač okretaja) te klasične žbičane kotače.

 

V7 će biti dostupan i u verziji umanjene snage koja će udovoljavati uvjetima A2 vozačke dozvole, idealno za nove Moto Guzzi vozače. Također dolazi s podesivim MGTC sustavom protiv proklizavanja u serijskoj opremi (koji se može deaktivirati).

V7 Stone raspoloživ je u tri boje mat završne obrade: crna Ruvido, plava Ghiaccio i narančasta Rame. Izbor boja na modelu V7 Special koji je blizak klasičnom, elegantnom duhu izvornog modela uključuje plavu Formale i sivu Casual.

mg1

mg2

mg1