RSV4 RR

V4 četverotaktni s cilindrima pod kutom od 65°
999,6 cm³
184 KS (135,3 kW) pri 12.550 o'min
117 Nm pri 10.000 o'min
Visina sjedala: 840 mm
Spremink goriva: 18,5l (4l rezerve)

159.690 kn
Opis

 

RSV4 R ABS
POBJEDNIČKI IDENTITET

Bez premca po pitanju dizajna i tehnologije, RSV4 stvoren je oko V4 65° pogonskog agregata kakav ranije nije bio viđen na serijskom sportskom motociklu. Okvir je rezultat naslijeđa s 18 naslova svjetskog prvaka i 143 pobjede u Moto GP klasi 250, a tu je i najnapredniji elektronski sustav dinamičke kontrole pogonskog agregata i motocikla. Navedeni elektronski sustav u potpunosti je razvijen od strane Aprilije, prvog proizvođača motocikala koji je u standardnu opremu uključio Ride By Wire sustav kontrole isporuke snage s višestrukim mapama rada te još važnije proizvođača koji je prvi patentirao APRC sustav dinamičke kontrole motocikla kojeg konkurenti još nisu sustigli po pitanju mogućnosti samostalnog kalibriranja i kontrole propinjanja stražnjeg kotača.

V4 65°
POGONSKI AGREGAT BEZ PREMCA

Prvi uski V4 pogonski agregat visokih performansi na svijetu. Ovaj najrevolucionarniji pogonski agregat kojeg je Aprilia ikad napravila nema konkurencije po pitanju kompletnog elektronskog paketa, izvanredne lakoće i iznimno kompaktnih dimenzija, a sada postiže novu evolucijsku stepenicu. Pogonski agregat je obnovljen i poboljšan s posebnom pažnjom posvećenom smanjenju unutarnjih trenja i učinkovitijem dovodu zraka. Ispušni sustav je također revidiran kako bi pružao maksimalne performanse u kombinaciji novo podešenim elektronskim sustavom kontrole. Time je maksimalna snaga V4 65° pogonskog agregata narasla na 184 KS s okretnim momentom od 117 Nm. Tri različite mape rada (Track, Sport i Road) prilagođene su novoj isporuci snage i okretnog momenta kako bi pružale potpuniju isporuku snage u svim režimima rada pogonskog agregata.

Superbike okvir
STABILNOST I KONTROLA

Aprilia RSV4 R ABS dijeli većinu karakteristika okvira sa sestrinskim modelom RSV4 Factory ABS. U skladu s tradicijom Aprilije, aluminijski okvir modela RSV4 koristi snagu i fleksibilnost lijevanih i prešanih komponenata koje su zavarene zajedno kako bi tvorile jednu strukturu koja postavlja nove standarde u klasi po pitanju stabilnosti i dinamičke učinkovitosti. Torzijska i uzdužna rigidnost šasije optimizirani su kako bi vozač imao apsolutnu kontrolu. To znači da RSV4 nije samo motocikl s nevjerojatnim performansama već svoju najveću prednost nosi upravo u činjenici da svaki vozač s lakoćom može postići svoj puni potencijal. Stražnja vilica koristi jednaku konstrukcijsku tehnologiju kao i šasija pa time pruža i jednako optimalnu ravnotežu uzdužne i torzijske čvrstoće koje doprinose izvanrednoj upravljivosti Aprilije RSV4. R verzija koristi u potpunosti podesiv Sachs stražnji amortizer. Aprilia RSV4 R ABS u standardnoj opremi donosi novi prednji kočni sustav s Brembo M430 monobloc radijalnim kočnim kliještima i novom radijalnom pumpom. Stražnja kočna kliješta zamijenjena su naprednijim i efikasnijim sustavom kako bi bila usklađena s novom prednjom kočnicom.

aPRC
NOVE TEHNOLOŠKE GRANICE

Jednaki elektronski paket kakav se nalazi na modelu RSV4 Factory ABS korišten je i na R verziji. aPRC (Aprilia Performance Ride Control), dio je standardne opreme te je već dobro poznati sustav dinamičke kontrole motocikla koji proizlazi izravno iz iskustva i pobjeda na Superbike prvenstvu. Riječ je o najkompletnijem, sofisticiranom elektronskom sustavu koji je dostupan na tržištu.
aPRC uključuje:
• aTC: Aprilia Traction Control koji se automatski prilagođava različitim vrstama guma, s 8 postavki koje se jednostavno mogu odabrati tijekom vožnje pomoću tipki na lijevoj strani upravljača i to bez puštanja gasa; 
• aWC: Aprilia Wheelie Control s tri postavke;
• aLC: Aprilia Launch Control, samo za uporabu na stazi, 3 postavke;
• aQS: Aprilia Quick Shift, za ultra brzo prebacivanje brzina bez zatvaranja gasa ili uporabe spojke.

Na RSV4 R ABS, APRC sustav dodatno je unaprijeđen te je sada još bolje usklađen s mapama Ride by Wire sustava kako bi zadovoljio specifične potrebe vozača koji motocikl koriste na cesti kao i onih koji ga koriste za utrke na stazama. Sustav se sada ponaša još uglađenije, jamči vozaču još bolju podršku u krivinama i pri visokim brzinama bez smanjenja trakcije prilikom izlaska iz sporih krivina. Uz drugu generaciju APRC sustava, novi RSV4 opremljen je i naprednim ABS sustavom koji ne samo da jamči maksimalnu sigurnost na cesti nego i najbolje performanse na stazi.

Nova generacija
UDOBNOST I PERFORMANSE

Aprilia RSV4 predstavlja novu generaciju supersportskih motocikala. Ključni koncept je eliminacija suvišnih oplata od kojih ostaju samo one koje su striktno potrebne za aerodinamičku učinkovitost. Čista ljepota tehničkih komponenti naglašava karakteristike motocikla koji je kompaktan u tolikoj mjeri koliko je donedavno bilo moguće samo na Moto GP prototipovima s manjom zapremninom pogonskog agregata. Tehnologija korištena kod izrade okvira i pogonskog agregata vrhunska je, a njihova kombinacija čini RSV4 savršenim motociklom za one koji žele pomaknuti svoje granice uz izvrsnu upravljivost kakvu pruža ova tehnologija. 
RSV4 R ABS koristi i novi spremnik goriva koji je izmijenjen ne samo kako bi omogućio smještaj ABS sustava nego kako bi se povećala autonomija i udobnost. Zapremnina spremnika goriva sada iznosi 18,4 l (ranije 17), a opremljen je i oblogama na bočnim stranama kako bi vozač imao bolji osjećaj za motocikl prilikom kočenja i prolaska kroz zavoje. Ovo rješenje preuzeto je izravno s RSV4 motocikala koji se koriste na Superbike prvenstvu.

 pdf