RS 125

Jednocilindrični, dvotaktni. Aluminijski cilindar presvučen nikasilom. Podmazivanje automatskim odvojenim spravljanjem mješavine.
124,8 cm³
ND
ND
Visina sjedala: 805 mm
Spremink goriva: 14l (3,3l rezerve)

TRENUTAČNO NIJE RASPOLOŽIVO

Opis

 

PERFORMANSE I POUZDANOST

Jednocilindrični, dvotaktni Aprilia/Rotax pogonski agregat na modelu RS 125 nije potrebno posebno predstavljati. Tijekom godina stekao je ugled nepobjedivog pogonskog agregata po pitanju performansi na stazi i pouzdanosti na cesti. Riječ je o pogonskom agregatu koji nosi rješenja uz koja se smatra najsuvremenijim dvotaktnim pogonskim agregatom.
Usis s Reed ventilom, hlađenje tekućinom, kontrabalansna osovina i sustav za automatsko miješanje samo su neke od karakteristika ovog agregata. Tijekom godina je neprestano unaprjeđivan i prilagođavan novim ekološkim normama bez žrtvovanja performansi. Katalizator i precizno podešavanje smjese dovela je ovaj jednocilindraš do Euro 3 norme uz isporuku snage koja je i dalje na samom vrhu klase.

CIJELO ISKUSTVO APRILIJE

Okvir je pravi dragulj tehnologije i predstavlja referentnu točku u klasi. Na osnovu iskustva koje je Aprilia stekla u MotoGP natjecanjima u klasi 125 ovaj motocikl koristi okvir s dvije grede od lijevanog aluminija s rebrastim ojačanjima. Riječ je o ekstremno lakoj konstrukciji koja pruža vrlo visoku torzijsku čvrstoću. 
Aluminijska stražnja vilica pruža najveću torzijsku čvrstoću među serijskim motociklima u klasi sa 125 cm³. Asimetrični dizajn stražnje vilice pruža dovoljno prostora za prolazak cijevi ispušnog sustava čiji je profil primjereniji za postizanje maksimalnih performansi pogonskog agregata kao i za dublje naginjanje u zavojima.

PRAVI GP DIZAJN

Dizajn s oštrim linijama koje se sužavaju prema repu motocikla pružaju mu profesionalni trkaći izgled. Linije su, kao i kod svih Aprilia modela, rezultat ispitivanja aerodinamike. Plod brojnih testiranja u zračnom tunelu, oklop Aprilije RS 125 osigurava dobru zaštitu od vjetra uz minimalni zračni otpor, osiguravajući motociklu veću maksimalnu brzinu. 
Dvostruka prednja halogena svjetla motociklu daju dašak agresivnosti te pružaju izvrsno osvjetljenje u noćnoj vožnji, a time i sigurnost. Dizajn kotača s y krakovima ukazuje na sportski duh, lakoću ali i pouzdanost i sigurnost.

PRVOKLASNA SERIJSKA OPREMA

Serijska oprema Aprilije RS 125 vrhunska je. Kompaktna i ekstremno lagana instrumentna ploča uključuje analogni mjerač okretaja i multifunkcijski digitalni zaslon s putnim računalom. Brzinomjer, mjerač okretaja, pokazivač temperature rashladne tekućine i ekskluzivni trkaći kronometar pružaju kompletne informacije o vozilu. Instrumentna ploča omogućava korištenje na stazi s optičkim uređajem na ciljnoj crti.

NAPREDNI OVJES

Ovjes ima važnu ulogu, ne samo po pitanju performansi već i po pitanju sigurnosti i udobnosti. Aprilia RS 125 koristi preokrenutu prednju vilicu koja je optimizirana za pružanje vrhunskih performansi na stazi te u isto vrijeme maksimalnog užitka u vožnji na cesti. 
Jednostruki hidraulični amortizer s podesivom prednapregnutošću opruge koristi progresivno polužje razvijeno na osnovu iskustva iz MotoGP natjecanja u klasi 125, a time pruža izvrsno držanje podloge uz visok stupanj udobnosti na neravnim cestama.

KOČNICE IZ SVIJETA UTRKA

Aprilia RS 125 opremljena je najboljim dostupnim komponentama. Kočni sustav predstavlja apsolutnu referentnu točku u klasi te je dizajniran za pružanje maksimalnih performansi u sportskoj vožnji. Prednja radijalna kočna kliješta s četiri nasuprotna klipa najbolja su dostupna opcija po pitanju učinkovitosti. Uz prednji disk promjera 320 mm sustav je opremljen radijalnom kočnom pumpom i opletenim vodovima za maksimalno precizno i snažno kočenje. Stražnji disk promjera 220 mm s opletenim kočnim vodovima pruža optimalnu ravnotežu za vrhunski učinak kočenja.

 pdf